اسکارلت جوهانسون سایه؟ رئیس دیزنی با جبران ستارگان در بیداری درام بیوه سیاه صحبت می کند

CinemaBlend در برنامه های وابسته با شرکت های مختلف شرکت می کند. هنگامی که روی پیوندها کلیک می کنید یا خرید می کنید ، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

یک سال و نیم گذشته یک مکان وحشی در تجارت فیلم بوده است ، زیرا استودیوها ، تئاترها و همه افراد بین راه برای پیدا کردن این مشکل تلاش کرده اند. نحوه مدیریت همه گیری جهانی در حالی که هنوز فیلم تولید می کنید و آنها را در معرض دید تماشاگران قرار می دهید. این نیاز به تغییرات زیادی در نحوه اتفاقات قبلی دارد ، از جمله تغییرات در نحوه دریافت حقوق افراد. با این حال ، اسکارلت جوهانسون اخیراً در مورد نحوه پرداختش توسط دیزنی برای Black Widow بحث کرده است ، که منجر به شکایت و رفت و آمد عمومی بین دو طرف شده است. برای شرکت والت دیزنی ، از مدیرعامل باب چاپک در مورد تغییر چشم انداز هالیوود و نحوه تأثیر آن بر چیزهایی مانند جذب و جبران استعدادها سوال شد. به نظر می رسید که این سوال اشاره ای محجوب به وضعیت اسکارلت جوهانسون داشته باشد و پاسخ چاپک نیز به همان اندازه پاسخ محجوب به آن داشته و گفته است که دیزنی در این شرایط متغیر در اکثر مواقع هیچ مشکلی در زمینه معاملات مناسب با استعداد نداشته است. به گفته چاپک …

ما راه هایی را برای جبران عادلانه استعدادهای خود پیدا کرده ایم ، بنابراین مهم نیست که مدل کسب و کار چگونه است که ما باید با همه احساس رضایت به بازار برویم. و من می گویم که از زمانی که کووید شروع شده است ، ما صدها تنظیم استعداد را با استعداد خود وارد کرده ایم و در کل آنها بسیار بسیار هموار پیش رفته اند.

به نظر می رسد عبارت “در کل” در اینجا کمی بگویم ، زیرا نشان می دهد مواردی وجود داشته است که ترتیبات بدون مشکل پیش رفته است ، و همه ما از یک جایی که چنین بوده است بسیار آگاه هستیم. اسکارلت جوهانسون در اواخر ماه ژوئیه علیه دیزنی شکایت کرد ، به دلیل بسته غرامت او برای فیلم بیوه سیاه. دستمزد این بازیگر زن برای فیلم چندین میلیون دلار در باکس آفیس فیلم بهم زد. این ادعا به این دلیل است که فیلم در دیزنی+ و سینماها اکران شد و به گیشه فیلم صدمه زد و در نتیجه مانع از آن شد که بازیگر زن بتواند تمام درآمد بالقوه خود را درک کند.

نظرات باب چاپک در اینجا نشان می دهد که او انتظار نداریم که پرونده های دیگری علیه شرکت به همین شکل تشکیل شود. به نظر می رسد ، برای فیلم های دیگری که علاوه بر توزیع تئاتر یا به جای پخش در تئاتر ، در دیزنی پلاس پخش شده اند ، قراردادهای جدیدی بسته شده است تا استعدادهای درگیر هنوز پول خود را ، یا حداقل مقداری پول ، حتی با کاهش گیشه بدست آورند. .

در حالی که هیچ فیلم دیگری در حال حاضر برای دریافت خدمات Disney+ Premier Access در نظر گرفته نشده است ، باب چاپک درهای این امکان را باز گذاشت. حتی اگر انتشارهای روز و تاریخ به یک قاعده تبدیل نشوند ، استریم به وضوح بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده است که پس نخواهد داد و بنابراین آینده هالیوود تغییر کرده است و مطمئناً قراردادها باید با آن تغییر کند .

علاقمندان به پارک تفریحی مقیم CinemaBlend و مورخ دیزنی آماتور. صندلی تصور کننده. Epcot Stan. Future Club 33 Member.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *